Marcha fúnebre por una campesina

Autores/as:
Cronoloxía:
1947

Composición estruturada nun friso con tres rexistros de bandas horizontais formadas por cores planas e brillantes. Na banda inferior, aparece o corpo inerte da campesiña, na central, a fanfarria que acompaña a situación, e na superior a alegoría da barbarie humana presentada a través dos símbolos surrealistas: o culto á máquina (os canóns) e a loita entre o despropósito (o touro) e o pobo indefenso (o cabalo). Toda a composición simula estar presentada sobre un escenario, onde figuras e obxectos recórtanse de forma caligráfica. A verticalidad monumental das figuras contraponse á horizontalidad da linea da cor. Son figuras de canon alto, que mostran importantes distorsiones na configuración morfolóxica do tronco cabeza e extremidades. Están resoltas segundo unha estética derivada do cubismo con presenza de ocos e, formas xeométrico- construtivas que dan dinamismo e perspectivas diferentes ao conxunto.

Folla técnica

Lenzo
Surrealismo
Autores/as:
Cronoloxía:
1947
Pintura
Alegoría
Figura. Animal
Figura imaxinaria
Sala:
Depósito Xunta. Depósito: Concello dá Coruña (11/07/1996)
Historial:

EXPOSICIÓNS:
Ano 1949: Eugenio Granell. Pinturas. Exposición realizada na Escola de Artes Plásticas de Covatenda.
Ano 1986: Eugenio F. Granell. Exposición Antolóxica. Concello da Coruña, Quiosco Alfonso
Ano 1989: Exposición Antolóxica Eugenio Granell. Fundación Cultural Mapfre-Vida, Madrid.
Ano 2001: Coleccionistas. Eugenio Granell nas coleccións galegas. Fundación Eugenio Granell, Pazo de Bendaña. 30/7 - 24/9 .
Ano 2004: A imaxe da muller na obra de Eugenio Granell. Fundación Eugenio Granell. 22/7 - 13/12
Ano 2012: Eugenio Granell nas coleccións institucionais galegas, Fundación Novacaixagalicia e Fundación Granell, Fundación Novacaixagalicia, Sala de Exposcicións, Santiago de Compostela, xullo - setembro de 2012

Con marco: Altura = 151 cm; Anchura = 116,2 cm; Profundidade = 3,5 cm
Lenzo: Altura = 148 cm; Anchura = 112,6 cm