O que levamos na maleta

4º-6º Educación Infantil
Duración:
1h e 15min

Carolina é unha nena de cinco anos que ten que cambiar de cidade. As mudanzas son sempre moi estresantes e ela aínda non fixo a súa maleta. Axudámoslle a facela?

O que levamos na maleta é unha actividade que ten como fío conductor o tema das emocións e como as xestionamos. As obras de arte do museo foron realizadas para espertar no espectador distintas sensacións; durante esta visita os nenos e nenas irán expresando como se senten diante dos cadros e esculturas do museo.

Que acontecería se non puidésemos expresar a nosa alegría ou a nosa rabia? Cando nos sentimos tristes? Poden as cores transmitirnos sentimentos distintos? Hai manchas enfadadas e manchas tranquilas? Pode un cadro facernos sentir ledos, medrosos, confusos...?

A partires dunha pequena historia os nosos visitantes terán que ir identificando distintos estados de ánimo a través dalgunhas das obras máis representativas da colección do museo.