Outro xeito de mirar

Tipo de visita:
Visita dinamizada
Nível:
4º, 5º e 6º de Primaria
Duración:
1h 15min
Obxectivos:

 

  • Interpretar as obras artísticas de xeito crítico
  • Respectar as apreciacións e a mirada de compañeiros e compañeiras
  • Explorar e diferenciar os elementos plásticos presentes nas obras de arte
  • Expresar oralmente as impresións que as obras de arte xenera
  • Valorar o contido informativo que teñen as imaxes artísticas

Ao longo da historia da arte houbo artistas que tentaron enganar o noso ollo ou agochar certas mensaxes nos cadros. Neste percorrido, adaptado aos últimos cursos de educación primaria, descubriremos as distintas lecturas que se lle poden dar a unha obra de arte.

Que é un trampantojo? Cal é a historia dos cadros que vemos nun museo? Que pasa se lle damos a volta a unha pintura abstracta? Por onde se empeza a pintar un cadro?? Que quería transmitir o autor ou autora da obra? Percibimos todos e todas o mesmo ante o que estamos a ver? Pode a nosa mirada enganarnos?

Neste percorrido empregaremos todos os nosos sentidos para mergullarnos nalgunhas das obras máis destacadas e suxerentes da colección do museo. O alumnado aprenderá a ler as imaxes e a dubidar delas.

 

 

Esta actividade está deseñada tendo en conta contidos curriculares da Área de Ciencias Sociais e Educación Artística