VII CICLO MÚSICA DE CÁMARA NO MUSEO

O Museo de Belas Artes da Coruña e a Asociación de Amigos colabora co Conservatorio Profesional de Música da Coruña no desenvolvemento do VII Ciclo de Música de Cámara no Museo.

Datas: sábados do 6 ao 20 de abril.

Horario: 12:00 horas

Entrada libre ata completar aforo do Salón de actos do Museo.

6 de abril
Cuarteto de cordas: Arón Puga Puente e Artai Lema Lema (violíns), Paula Rodeiro Iglesias (viola) e Esteban Barlow Zas (violonchelo).
Trío 2 frautas e piano: Andrea Afonso Cornide e Icía Palleiro Santiago (frautas) e Mateo Rey Edreira (piano).
Trío de clarinete, violonchelo e piano: Lucía Campo (clarinete), Carlota Iglesias (violonchelo) e David Jelihovsci (piano).

13 de abril
Le gang des maravillas Baroque Ensemble: Ana Belén Manteiga Presedo (soprano), Iria Seoane Miranda (frauta), Sergio Miguel Núñez Urdaneta (violín), Izan Fernández Burgos (viola), Lucía Rey Cousillas (violonchelo), Clara González Soto (contrabaixo) e Violeta Arias García (guitarra).
Ensemble Cellikatessen: Juancho Almarza, Esteban Barlow, Sofía Iglesias, Laura Ros, Guillermo Mato, Mar Rodríguez, Mario Barro e Lucía Rey (violonchelo) e Ana Belén Manteiga (soprano).
Grupo de percusión "Attaca":Teo Bartolomé, Lucas Fresco, Diego García, Martín López, Luis Rodríguez, Adrián Rodríguez, Gabriela Rey, Tomás Sánchez de Toca, Héctor Noya, Diego Seijo.

20 de abril
Quinteto de metais: Adela Bahamonde Sánchez, Mateo Castro Sanjosé (trompeta), Rita Crespo Rodríguez (trompa), Martín Bahamonde Sánchez (trombón) e Ana Limón Fernández (tuba).
Trío de voz e piano: Laura Candame Romero e Andrea López Vila (sopranos) e Antía López Vila (piano).
Ensemble de Tubas do CMUS Profesional da Coruña: Raúl Galán Cerveró (director), Samuel Iglesias Cenicero, Paula Ferreiro López, Marco López Galdo (Bombardinos), Alfonso García López, Ana Limón Fernández, Marcos Suárez Rivas, Hugo Dacosta Rodríguez, Osián Nieto Ramos e Uriel Liñares Vaamonde (tubas).

Documentos:
Anexo Tamaño