VISITAS GUIADAS PARA GRUPOS E ASOCIACIÓNS CULTURAIS "Viaxar para pintar. Sorolla en Galicia"

24.11.2023 - 09.03.2024
Martes a xoves, ás 10:30 e 12:30 h / Martes, mércores e venres ás 17:00 e 18:30 h
Tipo:
Museo de Belas Artes da Coruña
Público:
Grupos e asociacións culturais
Prazas:
Lugar:
Museo de Belas Artes da Coruña

Dentro do marco da exposición Viaxar para pintar. Sorolla en Galicia o Museo de Belas Artes da Coruña organiza visitas didácticas para grupos e asociacións culturais para coñecer as diferentes estancias que o pintor realizou en terras galegas e como estas axudaron a agrandar a súa produción artística. Ademais, esta mostra relaciona a obra do pintor valenciano coa de varios artistas galegos de comezos do século XX.

Datas: do 24 de novembro de 2023 ao 9 de marzo de 2024

Horario:

• Mañás: de martes a venres ás 10:30 e 12:30 horas.
  • Tardes: martes, mércores e venres ás 17:00 e 18:30 horas.

Información xeral:

A visita ten unha duración aproximada de 1 hora, en cada horario só poderá entrar un grupo de 20 persoas.

Todas as visitas son de balde previa reserva.

Inscrición:
  • Inscrición online aquí, indicando na mensaxe que a solicitude é para visitas á mostra Viaxar para pintar. Sorolla en Galicia.
  • A través do correo electrónico: mu.belas.artes.difusion@xunta.gal