VISITAS GUIADAS PARA PÚBLICO XERAL "Viaxar para pintar. Sorolla en Galicia"

13.01.2023 - 09.03.2024
Venres ás 18:30 h e Sábados ás 18:00 h
Tipo:
Museo de Belas Artes da Coruña
Público:
Xeral
Prazas:
20* (Reservas a partir de 08/01/2024)
Lugar:
Museo de Belas Artes da Coruña

Dentro do marco da exposición Viaxar para pintar. Sorolla en Galicia o Museo de Belas Artes da Coruña organiza visitas didácticas para público xeral para coñecer as diferentes estancias que o pintor realizou en terras galegas e como estas axudaron a agrandar a súa produción artística. Ademais, esta mostra relaciona a obra do pintor valenciano coa de varios artistas galegos de comezos do século XX.

Datas: do 13 de xaneiro ao 9 de marzo de 2024 (agás o sábado 10 de febreiro).

Horario:

• Venres ás 18:30 horas
  • Sábados ás 18:00 horas.

Información xeral:

A visita ten unha hora de duración, cun mínimo de 10 persoas e un máximo de 20 persoas.

Inscrición:
  • Todas as visitas son de balde previa inscrición que se abrirá o luns previo a cada venres e sábado, a partir das 10:00 horas.
  • A inscrición realizarase a través do seguinte formulario ou enviando a folla de inscrición ao correo electrónico actividades.museobelasartes.coruna@xunta.gal
  • O envío do formulario ou folla de inscrición non garantiza a reserva de praza, polo que é necesario recibir confirmación por parte do Museo.
  • No caso de finalmente non poder asistir, agradécese que chamen ao museo con antelación para comunicalo e así poder cubrir a praza e poidan asistir outras persoas.
  •

* AVISO: Debido á alta demanda de solicitudes, para as visitas guiadas das vindeiras últimas dúas semanas da exposición en marzo, limítase o número de inscricións a dúas persoas por email enviado.

INSCRICIÓN COMPLETA PARA VENRES 23 E SÁBADO 24 DE FEBREIRO

Documentos: