Retrato de Doña Josefa de la Vega (Vda. de Redondo)

Cronoloxía:
1929

Retrato de busto de muller de mediana idade en posición frontal mirando ao espectador. Vestido terminado en encaixe negro con gasa. Colar de perlas, pelo recolleito. Fondo con paisaxe abocetado.

Folla técnica

Lenzo
Pintura Galega. Xeración Triunfante
Cronoloxía:
1929
Pintura
Retrato. Feminino
Asignación. Doazón: Redondo, Luisa (16/09/1975)
Historial:

Bastidor, arriba izq., tinta: "Abala, 155". Marco, áng.sup. Etiqueta: "42". Áng.sup.dch., etiqueta: "435".
Etiqueta, marco, arriba, centro: "DIRECCIÓN XERAL DE BELAS ARTES/ DO MINISTERIO DE EDUCACION E CIENCIA/ COMISARIA XERAL DE EXPOSICIÓNS/ (MUSEO ESPAÑOL DE ARTE CONTEMPORANEO)/ Avenida de Calvo Sotelo, 20- Madrid- I/ EXPOSICION: LLORENS EN DEINA-/ RECCION XRL DE BELAS ARTES/ "OLEO"- Dª Luisa Redondo./ Ayala, 10- Madrid.".
Etiqueta, marco, arriba, dcha.: "MACARRON 42 S.A./ EXPOSICION: DIPUTACION PROV. A Coruña/ AUTOR LLORENS/ PROPIETARIO: EVA LLORENS./ MEDIDAS ----------X---------- VALOR ----------"

EXPOSICIÓNS:
Ano 1983-1984. Lugar: A Coruña. Colexio Calvo Sotelo. Dic.1983-xaneiro 1984. ´Homenaxe a pintores coruñeses´. Deputación Provincial da Coruña.

Con marco: Altura = 76,7 cm; Anchura = 65,8 cm
Lenzo: Altura = 65,8 cm; Anchura = 45,5 cm