otrasmiradas.jpg

Biblioteca Nacional de España: OUTRAS MIRADAS

17 de xullo al 23 de setembro de 2012
Biblioteca Nacional de España e Acción Cultural Española (AC/E)
Comisario:
Juan Manuel Bonet
Catálogo:
Non

O Museo de Belas Artes da Coruña expoñerá a partir do 17 de xullo, e dentro da segunda fase da mostra Biblioteca Nacional de España: Outras miradas, a obra Chronographia sacra brabantiae tribos voluminibus distincta, de Christianum van Lom. Xunto a este exemplar da BNE poderán verse dous cadros deste museo, cuxo autor é Jenaro Pérez Villaamil: o óleo sobre lenzo, A catedral de Saint-Jacques lle Mineur (Lieja, 1843), e a acuarela do mesmo título, datada en 1842. A Coruña, Bilbao, Oviedo, Pamplona, Valladolid, Zaragoza e Valencia son as seguintes escalas da segunda fase da exposición Biblioteca Nacional de España: outras miradas que, organizada pola BNE e Acción Cultural Española (AC/E), propón un diálogo entre obras da Biblioteca e outras pezas de distintos museos españois.No ano do Tricentenario, a BNE sae ao encontro de museos nacionais e autonómicos, busca outros visitantes, espazos e miradas cun proxecto que implica, por primeira vez no noso país, a case unha trintena de institucións nunha exposición conxunta. Manuscritos, debuxos, gravados, lenzos, mapas e libros entaboan un diálogo con pezas das outras sedes españolas baixo a supervisión de Juan Manuel Bonet, comisario das tres fases da mostra.A primeira fase de inaugurouse o pasado 23 de maio en dez museos de Madrid (o Museo Nacional do Prado, o Museo Nacional Centro de Arte Raíña Sofía, o Museo Thyssen-Bornemisza, o Museo Lázaro Galdiano, o Museo do Romanticismo, Pazo Real, o Museo de Ciencias Naturais, o Museo de Historia de Madrid, o Museo de América e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando) e foi clausurada o 8 de xullo, a excepción do Museo do Prado, onde rematará o 19 de setembro. Agora chégalle a quenda a outras sete cidades españolas: A Coruña, Bilbao, Oviedo, Pamplona, Valladolid, Zaragoza e Valencia, onde se poderá ver entre o 17 de xullo ao 23 de setembro.FOLLETO (pdf)NOTA DE PRENSA (pdf)