picassodeuxcentaures.jpg

Joan Gil
Catálogo:
Si

Como moitos nenos, de pequeno comecei a coleccionar aquilo que me gustaba (sobre todo  os cromos de futbolistas que viñan nas libras de chocolate). O ano 1983 abrín unha tenda de antigüidades en Tarragona, e a partir de entón a miña paixón polo coleccionismo acentuouse ata se converter nunha das miñas maiores afeccións, xa que empecei a recompilar xoguetes antigos, obxectos únicos de fútbol, radios e televisións e, sobre todo, obras de arte que me cativaban. Actualmente, a bagaxe iniciada en Tarragona traduciuse na Galería Mayoral, que rexento na rúa Consell de Cent de Barcelona, e máis no Museo de Xoguetes e Autómatas de Verdú, a miña localidade natal, un museo único en Europa no que se expoñen máis de mil obxectos. Ademais, elaborei ata vinte coleccións de diversas temáticas, entre as que destaca con luz propia un percorrido pola plástica da segunda metade do século XX, De Picasso a Barceló.É un pracer presentar esta exposición marabillosa que mostra as obras dos grandes autores das últimas décadas: Picaso, Miró, Dalí, Chillida, Valdés, Equipo Crónica, Saura, Millares, Uslé, Plensa, Tàpies, Barceló... Énchenos de ilusión que o Museo de Belas Artes da Coruña confiase nesta fantástica mostra e esperamos que os visitantes do museo gocen da exposición tanto como nós o fixemos preparándoa.

Manel Mayoral

LISTA DE AUTORES REPRESENTADOS NA EXPOSICIÓN:

Catálogo da exposición