100 Jahre Deutscher Werkbund 1907I2007

Winfried Nerdinger y Werner Durth (eds.)
Ano:
Páxinas:
Edita:
Prestel Verlag, München
Idiomas:
Alemá
ISBN:
Ilustracións:
cor
Temas:
catálogo de exposición
Sinopse:

Catálogo da mostra 100 AÑOS DE ARQUITECTURA Y DISEÑO EN ALEMANIA.
DEUTSCHER WERKBUND 1907-2007,

onde se fai un percorrido pola historia, actividades e persoas do Werkbund Alemá, presentado un catálogo de case 500 obxectos entre carteis, maquetas, revistas, mobles, vaixelas, deseños, debuxos e fotografías... procedentes do Museo de Arquitectura da Universidade Técnica de Munich, do Museo de Arquitectura da Universidade Técnica de Darmstadt, da Universidade de Stuttgart, da Fundación Stankowski de Stuttgart, do Museo de Diseño de Gante e do Lore Kramer de Frankfurt.

O catálogo, publicado en lingua alemá, inclúe un texto do comisario da mostra, Pedro Vasco Conde, "O poder da pintura e a pureza do individuo, do pintor", seguido do catálogo das obras. Complétase cunha selección bibliográfica sobre o artista e a traducción dos textos ao castelán.

36.00€