Guía do Museo de Belas Artes da Coruña

ISBN:
978-84-453-5398-1
Sinopse:

O Museo de Belas Artes da Coruña publica a súa guía respondendo á súa vocación cultural e de servizo público co obxectivo de dar a coñecer ao público a colección que atesora.

Tras un importante e rigoroso traballo, dirixido pola Dirección e desenvolvido polo Equipo Técnico do Museo, a guía recolle e pon en valor un gran número de pezas, documentadas e explicadas, que fan da mesma unha ferramenta fundamental para comprender non só o significado de cada unha delas, senón tamén a súa historia.

A través dunha selección de 280 pezas da colección permanente, a guía supón un percorrido desde o século XVI ata o século XX, no ámbito artístico español e europeo, cunha especial atención á arte galega.

A guía estrutúrase de forma cronolóxica e temática, a través das seccións de pintura, escultura, debuxo, gravado, artes decorativas, cerámica, numismática e fotografía, que constitúen os fondos do Museo.

Contido da guía

• Introducción