OBRADOIRO DE GRAVADO Serigrafía de pequeno formato

Prazas:
limitadas, con inscrición pre
Prezo:
40€ (Amigos do Museo: 30€)
Lugar:
Museo de Belas Artes da Coruña

OBRADOIRO DE GRAVADO

SERIGRAFÍA DEPEQUENO FORMATO

Dirección: Héctor Francesch

Datas: venres, do 9 ao 30de novembro

Horario: de 16:30 a 20:00h

Matrícula: 40€ (Amigos do Museo: 30€)

Colabora: Amigos do Museo e Concelloda Coruña

No obradoiro desenvolveranse os seguintes contidos: a pantalla, procedementos do método directo / indirecto,

o fotolito, emulsión, insolación, revelado e recuperación de pantalla, tintas, estampado, tiraxe e edición.

RESERVA DE PRAZA*:. Desde esta web (premer aquí). Por correo electrónico: mu.belas.artes.difusion@xunta.gal. Chamando ao museo, tlf: 881 881 700 (horario de luns a venres de 10:00 a14:00)*NOTA: Prazas limitadas, por rigurosa orde de inscrición. Antes de realizar opago da matrícula, o interesado deberá esperar a que se lle confirme a reservade praza para poder facer o ingreso na conta que se lle comunicará nese intre. Asdatas do curso poderían sufrir modificacións por cuestións alleas áorganización.