OBRADOIRO DE PINTURA Introducción á técnica do óleo

Dirección: Yolanda Dorda

Datas: Sábados, do 4 de maio ao 8 de xuño de 2019

Horario: De 11:00 a 13:00 h

Matrícula: 30,00 € (amigos museo 25,00 €)

Prazas limitadas

Inscrición: mu.belas.artes.difusion@xunta.es e no teléfono 881 881 700 de luns a venres de 9:30 a 14:30 horas

A colección permanente do Museo de Belas Artes da Coruña servirá como punto de partida para introducirnos e desenvolver a técnica do óleo, un método de pintura que utiliza o aceite para mesturar os pigmentos, compoñente que por unha banda achega fluidez, pero tamén permite unha pintura máis dura e espesa, así como unha gran riqueza e calidade de tonalidades e cores. Grazas ao seu lento secado, pódese traballar amodo, favorecendo os efectos de degradados, fundidos e sombreados.

Reserva de praza:

. No correo electrónico: mu.belas.artes.difusion@xunta.gal

. Chamando ao museo, tlf: 881 881 700 (horario de luns a venres de 9:30 a 14:30)

*NOTA: Prazas limitadas, por rigurosa orde de inscrición. Para inscribirse nos obradoiros que requiran o pago de matrícula, o interesado deberá confirmar a reserva de praza antes de facer o ingreso na conta correspondente. Estas datas poderían sufrir modificacións por cuestións alleas á organización.