Inauguración de la Exposición de Arte Gallego, 1917 (II)

Cronoloxía:
1917

Fotografía da Inauguración da Exposición de Arte Gallego, que tivo lugar na cidade da Coruña no ano 1917.

Están presentes no grupo de pé, de esquerda a dereita, Alfredo Tella (periodista), Manuel Abelenda (pintor), Alejandro Barreiro (periodista), Carlos Sobrino (pintor), Antonio Palacios (arquitecto), os pintores: Seijo Rubio, Sotomayor, Francisco Lloréns, Castelao y Concheiro, José Francés (periodista), Emilio Madariaga (escultor), González del Villar (arquitecto), Leopoldo Santamarina (pintor) e unha persoa sen identificar.

Sentados: A esposa de J. Francés, Emilia Pardo Bazán e Manuel Puga y Parga (Picadillo). Na parede do fondo aparecen tres cadros, á esquerda: Músicos de Santiago de Xesús Corredoyra, no centro Carlos Servet de Sotomayor, e á dereita Pinos del Promontorio de Bello Piñeiro.

Folla técnica

Número de inventario:
2026
Materia / Soporte:
Papel fotográfico
Cronoloxía:
1917
Clasificación:
Procedencia:
Asignación. Donación: Seijo Rubio, José
(13/01/1954. Efectiva o 22/11/1974)
Medidas: