Imaxe:

Origen de los arpones o banderillas.

Autores/as:
Cronoloxía:
1815-1816 (Plancha: 1815-1816. Serie: 1921)

No centro da escena un toureiro mouro arrastra o manto ante un touro en pé. O toureiro en actitude de lanzarse a cravar a banderilla ao animal. Ao fondo os subalternos e tras o tablado, represéntase ao público dun modo moi esvaecido, a modo de masas.

Serie Tauromaquia: As 40 estampas que conserva o Museo de Belas Artes pertencen a unha tirada de 1921 editada polo Círculo de Belas Artes de Madrid, serie que foi cedida á Real Academia Galega de Belas Artes A nosa Señora do Rosario.

Folla técnica

Número de inventario:
4563
Materia / Soporte:
Papel verjurado
Contexto cultural / Estilo:
España. Reinado de Fernando VII (1814-1833)
Autores/as:
Cronoloxía:
1815-1816 (Plancha: 1815-1816. Serie: 1921)
Clasificación:
Artes gráficas. Estampaxe
Iconografía:
Taurina
Procedencia:
Depósito: Real Academia Galega de Belas Artes (14/08/1947)
Medidas:
Pegada: Altura = 247 mm; Anchura = 352 mm
Mancha: Altura = 211 mm; Anchura = 326 mm
Papel: Altura = 350 mm; Anchura = 450 mm
Técnica:
Augaforte
Augatinta
Obxecto:
Estampa