Retrato de la Condesa de Torre de Cela

Retrato de mocidade de Manuela Esteban-Collantes y Sandoval (1880-1959), condesa de Torre de Cela polo seu matrimonio en 1916 con Jaime Quiroga e Pardo Bazán, fillo primoxénito de dona Emilia que ostentou o titulo de Conde de Torre de Cela. Vaamonde retratou á moza Manuela de dezasete anos, ergueita e ensoñadora desde a óptica dun realismo refinado. Cunha perfecta utilización das calidades plásticas da cor Vaamonde logrou delicadísimos roupaxes de gasa con veladuras e vaporosidades. É unha mostra da intensa actividade retratística que desenvolveu o pintor durante a súa estancia en Madrid a finais de século.

Papel
Pastel
Realismo; Pintura Galega. Xeración Doente
Retrato. Feminino
Asignación. Legado: Esteban-Collantes e Sandoval, María (04/07/1968)

EXPOSICIÓNS
Ano 1977. Xeración Doente. Deputación provincial da Coruña. Sede: Colexio Calvo Sotelo. Agosto.
Ano 1983- 84. Homenaxe a Pintores Coruñeses. Deputación provincial da Coruña. Sede: Colexio Calvo Sotelo. Dic. 83- Xaneiro 84.

Con marco: Altura = 100,2 cm; Anchura = 84,2 cm
Papel: Altura = 60,4 cm; Anchura = 45,3 cm