CURSO OS TEMAS DA ARTE: ARTE E EMOCIÓNS

Prazas:
Limitadas* con inscrición previa
Prezo:
15,00€ (Amigos do Museo 10,00€)
Lugar:
Salón de actos do museo

CURSO

OS TEMAS DA ARTE

ARTE E EMOCIÓN

O curso fará un percorrido por cada unha das emocións, constatando como o artista, a través da cor, a luz, o ritmo ou a composición, é capaz de espertar a emoción no espectador que contempla as súas obras.

O curso desenvolveráse durante oito clases e, como é habitual, fará referencia ás obras da colección do museo, entre outras.

Inscrición: mu.belas.artes.difusion@xunta.es / Teléfono: 881881700 (de luns a venres de 9 a 14 horas)
*As datas e horarios das actividades están suxeitas ás restriccións aprobadas no marco da crise sanitaria ocasionada pola COVID-19, polo que en virtude do disposto na lexislación vixente sobre medidas de prevención, limitaráse o aforo do salón de actos do museo ao 90% da súa capacidade, con localidades preasignadas e co uso obrigatoria da máscara durante a celebración do curso.