
Mirar. Ver. Percibir.
- Presentar o museo como un espazo de coñecemento da arte e a cultura
- Coñecer os diferentes xéneros e estilos artísticos que están presentes na colección
- Fomentar as opinións persoais e o gusto estético a través da observación e do diálogo
- Pensar na visita ao museo como unha opción para o tempo de lecer
- Estimular a imaxinación e a creatividade a través da observación
Un percorrido adaptado aos distintos niveis de Secundaria no que, a través dunha escolma de obras, daremos a coñecer algunhas das pezas máis destacadas da colección do museo. Dun xeito ameno e atractivo, fomentando en todo momento a participación e o diálogo entre os alumnos, descubriremos as distintas lecturas que se lle poden dar a unha mesma obra de arte.
De xeito comprensivo, coñeceremos os distintos xéneros artísticos, estilos e épocas da historia da arte; desde o medievo ata os nosos días; afondando sobre os motivos que levaron aos artistas a crear as súas obra e dando unha visión transversal e sociolóxica do fenómeno artístico.
Aínda que a visita ten un carácter xeral, centrarémonos naquelas obras que resultan interesantes polas súas múltiples lecturas e reflexionaremos sobre o engano da mirada cando nos quedamos soamente na superficie do que vemos.
Durante o noso percorrido tentaremos en todo momento enlazar pasado e presente e estudar a obra no seu contexto orixinal para despois recontextualizalo; introducindo aspectos da contemporaneidade como o meme, o hastag ou o twit para así desvirtuar e traer a nosa actualidade a colección do museo.
Aproveitaremos para debatir sobre certos aspectos como as modas, os canones de beleza, o mercado artístico, a publicidade, a democratización da arte... tentando crear pontes entre as obras do museo e a cotidianidade dos rapaces e rapazas que nos visitan.