El viejo de la zanfoña

Autores/as:
Cronoloxía:
1909

Figura masculina que representa a un cego tocando a zanfona e esbozando un sorriso. Con chapeu de á ancha e unha ampla capa baixo a que se esconde na parte traseira un neno que manexa as marionetas que sobresaen polo colo da capa. Representa a un tipo popular que era coñecido como cego dos monifates, un vello cego ambulante tocador de zanfona e o seu lazarillo que oculto baixo a súa capa manexaba desde atrás a tremoia de bonecos que formaban parte da súa actuación. Esta escena costumista remítenos á escultura realista española do momento que se preocupa por captar o popular e o anecdótico. Brocos utiliza un estilo naturalista que plasma nas calidades das vestimentas e obxectos que porta a figura, convidando o espectador a rodeala para poder contemplala na súa totalidade. O debuxo de Isidoro Brocos con nº de inv. 5747 que se conserva no Museo representa unha escena da actividade ambulante deste personaxe.

Folla técnica

Barro cocido
Rexionalismo
Autores/as:
Cronoloxía:
1909
Escultura
Instrumentos musicais
Costumista. Tipos populares
Asignación. Doazón: Brocos, Donnino (05/12/1959)
Historial:

EXPOSICIÓNS:
Ano 1981. Lugar: A Coruña. 3- 15 de Julio. Mostra do traxe galego. Asociación Provincial de Coros e Danzas.
Ano 1985. Lugar: A Coruña. Colexio Calvo Sotelo. 1- 15 de Agosto. Exposición homenaxe ao artista Isidoro Brocos. Deputación Provincial da Coruña.
Ano 1997. Lugar: Claustro de San Francisco. Pontevedra. 7-maio a 15-novembro. Galicia Terra Única: Ou século XIX. Consellería de Cultura e Comunicación Social.Galicia Terra Única. (relacionar con 2637, 3162)

Escultura: Altura = 60,5 cm; Anchura = 28 cm; Profundidade = 32 cm
Modelaxe