Imaxe:

Marina

Autores/as:
Cronoloxía:
1947[ca]

A verticalidad de varios troncos- columna, no primeiro plano, enmarca unha composición sabiamente distribuída no espazo mediante a suma de presenzas solitarias.

No plano medio, as diáfanas areas dunha praia deserta, a anecdótica hamaca, un mar de matices claros, son todos eles, elementos referenciales que evocan quietude acougo, descanso e ausencia. Ao fondo, a silueta dun promontorio rochoso tipo cuarcitas violáceas parece emerxer no medio da soidade do azul. Ese azul, aura de distancias, de anhelos, de fantasía, o azul onírico, de matices algo máis escuros é aquí o elemento persistente. Este cadro de gran carga simbólica manifesta un memorable sentimento romántico. Nos distintos planos en que é ordenado fálase de acougo ausencia e soidade, a pesar de non contar coa presenza humana.

Folla técnica

Número de inventario:
3739
Materia / Soporte:
Táboa
Contexto cultural / Estilo:
Surrealismo
Autores/as:
Cronoloxía:
1947[ca]
Clasificación:
Pintura
Iconografía:
Paisaxe. Costa
Sala:
Procedencia:
Asignación. Doazón: Fundación Pedro Barrié de la Maza (14/12/1989)
Historial:

Comprado ao Sr. Pérez Arroio pola Fundación Barrié de la Maza, quen o doa ao Museo de Belas Artes por Orde Ministerial de 2- 6- 1989.

EXPOSICIÓNS:
Ano 1988. Últimas adquisicións 1978-1988. Sede: Museo Belas Artes dá Coruña. Febreiro-Marzo.
Ano 2004. Lugrís. Señor dous pazos do mar. Sede: Museo Massó, Bueu (Pontevedra) . xullo-setembro.

Medidas:
Con marco: Altura = 42 cm; Anchura = 52 cm; Profundidade = 5,8 cm
Táboa: Altura = 22,5 cm; Anchura = 34,5 cm
Técnica:
Pintura ao óleo
Obxecto:
Cadro